07 - I min handväska

I min väska så har jag nästan alltid min sminkväska med mig, och där i finns det min foundation från H&M, concealer från Makeup store, mineralpuder samt puderborste, 4 ögonskuggor från H&M (vit, ljusgrå, grå & svart) + 2 ögonskuggspenslar, ögonfransböjare, mascara från Maybeline New York "The falsies volum' express mascara", Idomin (används bara innan jag sover), försvaretshudsalva, läppglans & en rakhyvel från Venus Embrace.

Sen har jag alltid min egendesignade Tokio Hotel kalender ;) Men året är snart slut och det är dags att fixa en ny, mer personlig almenacka inom en snar framtid haha ;) Nycklarna hänger ju såklart också med lika så korthållaren men busskort och bankomatkort och hela köret.


har en sån här väska men väntar egentligen på den här älsklingen:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0