08 - ett ögonblick

Fattar inte vad det är jag ska skriva om men jag antar att det är ett speciellt ögonblick haha. Jag väljer när jag var utomlands. Dels i Kroatien och Thailand. Asso jag hade så jävla kul i Kroatien, speciellt när vi var i nån jävla lekplats med typ 12 studsmattor och massa andra saker. Och så skulle hela familjen köra nåt som man skulle skjuta bollar på varann. Man fick plocka upp massa skummbollar och sen lägga i de i maskinen, sikta och trycka på knappen. Fan vad alla garva!

Sen i Thailand så var det bäst med värmen, jag och denise fick dela rum helt själva, och man fick gå upp när som helst, beställa deras goda frukost som bestod av american pancakes med glass, macka, ananas, vattenmelon och massa andra frukter! Så jävla gott! Och sen så var såklart snorkligen kul också, även om jag dampa. Bild kan komma nån gång i livet haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0