09 - Platser jag har besökt.

Platser jag har besökt.. Vi kör med alla utomlandsresor. Jag älskar att flyga och vara på flygplastsen och bara vänta tills man får stiga på planet. Gaah! Måste utomlands snart! Men här är lite om mina resor.. Har inte vart utomlands så himla mycket men älskar det!!

Ni fick ju veta lite igår, men jag har vart i Bulgarien, Kroatien & Thailand. Sen har jag ju vart i Danmark och finland och såna länder, men för mej så räknas de inte som utlandet^^ Bästa resan var nog till Thailand, för det var så jävla skönt där! Så avslappnande, regnade inte mycket, typ bara 3 gngr på 2-3 veckor. Men för mig spelade det ingen roll för jag älskar regn och speciellt när man bara går ut och så blir man dyngsur på en gång! Så härligt moahahah. Nej men nu ska vi inte snacka om regn haha. Och sen så gick vi alltid på en bar där vi typ blev stammisar och lärde känna bar-tjejerna, och nej det var inte nå jävla thai-horor. Så en tjej fick t.o.m hänga med när vi skulle snorkla och mata och kolla på fiskar. Hon var fett söt!!


Såhär bodde vi, och jag och denise fick vår egna bungalow, var så jävla grymt för vi kunde se på tv, exakt vad vi ville, spela musik m.m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0