108


Ser ni?? 108 himlans underbara läsare moahahah ;)♥

Förlåt att jag inte bloggade igår men den datorn jag får använda ha irus :'( och blogg.se funkade inte. Men nyss när jag loggade in och kolla statistiken blev jag så jävla glaad :D 108 läsare, rekord förfan! :D

Men idag var det iaf ingen skola för mig, är fortfarande sjuk. Men jag och Kicki, som förövrigt är nyopererad, skulle upp till Ica Kvantum, men vi gick till Pulsen istället för de hade chipspåsar för 5:-! Jag typ dog hahaha :P Men sen när vi kom in och skulle bestämma mat så höll jag bokstavligen på att tuppa av! Så jag satte mig på golvet, mitt i affären, tog av nig jackan, vantarna mössan och allt sånt där. Och sen när jag hade suttit där ett tag så rörde vi oss mot kycklingen och jag satte mig i frysdisken HAHAHAH! Men jag klarade mig, men sen när vi stog i kassan så dampade jag sönder på en - ursäkta ordet - blattetant haha :P Hon fick gå före oss för hon hade tydligen bråttom och skule bara handla en After Eight. Så vi bah: mmh. fine -.- Men sen stog hon där i typ 5 minuter och diskutera med personalen om nå jävla bonuskot och skit. Men sen hade hon tydligen så bråttom att hon glömde det hon hade köpt hahaha^^ Well well nog om det.

Nu ska jag ta igen litw bloggläsning och kolla på Project Runaway




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0