12 - Min bästa vän

poj oj, hade vistst glömmt nr 10-11 så vi kör 12:an istället. Och då ska jag svara på: Min bästa vän.

Det här är fan en riktigt intressant snacka eller skriv om och det här kommer ta tid ska jag säga. Jag ska säga allt min lilla vänkrets, i skolan asso. Jag vart kompis med de jag är med idag genom Tokio Hotel. Töntigt jag vet. Men jag och Balle börja snacka om att Tom Kaulitz är så jävla snygg och jada jada jada. Sen så började Johanna lyssna på de och gilla de mer och mer. Så då börja jag vara med alla de.. Dvs Lisa, Johanna, Balle, Steffi, Frida & Emma. Men sen helt plötsligt, så splittrades gruppen helt. Så nu äre liksom Emma, Johanna & Frida och sen Balle, Jag, Lisa och Steffi. Men som jag sa i ett tidigare inlägg så är Steffi som Snape i Harry Potter. Kan inte bestämma sig om han ska vara god eller ond hahaha :P

Så så är det.. Det blev inte lika långt som jag trodde, men jag skulle kunna ta upp när typ hela gruppen var hemma hos frida typ varje dag, men nu äre typ delat. haha, några drar hem till frida eller whatever och jag, Balle, Lisa och ibland steffe går hem till mig och tar antingen ett fotbad eller bakar haahha

Men jag antar att ni kan räkna ut vem som är tajtast med mig. Alltså Balle, Lisa & Steffe. Men mest av de är det nog Balle, asso jag kan snacka med henne, garva med henne m.m Och vi har samma humor som henne och det är ju ett +. All tycker ju dock att vi är fett lama, men de försår sig inte på det roliga i reklamer m.m HAHAHA :P

Then:




Now:





Slumpade bilder

Kommentarer
Postat av: balle


HAHAHAH, ANNA GÅ NER DU E ALKOHOLPÅVERKAD!

xD <33

2010-12-12 - 16:36:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0