14 - Min favoritfödelsedag.

Min favoritfödelsedag var nog i år.De bästa kom och jag hade skitkul! De enda som kom var Balle, lisa och Steffe. Jag bjöd ju frida, johanna och emma också men de hade ju så jävla lame ursäkter så man bara skrattar åt de. eller vissa kan jag ju förstå vrf de inte kom, men det var speciellt en ursäkt som var så jävla patetisk så klockorna stannar! Asso man garvar ju liksom åt den, så jävla lame var den! Well well. Hade the time of my life tills Balle blåste ut mina ljus och var vart fett lack haha, fast sen fick jag andra ljus som jag fick blåsa ut haha :P
Vi gick ut och käka och sen drog vi hem till mig och åt tårta :D

Och det där med att de andra kom; ass jag kan bara säga fuck you till dom för tro mig, det skvallras vidare, vad ni än säger. Men men, det vart mer tårta till oss iaf :D och jag hade kul utan de med de allra bästa ;) ♥


Man kan inte blii finare ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0