Gamlingar


Hur kul hade det vart att träffa på den här gamla greken på stan? ahhahah jag hade typ bajsat på mig^^

Det här inlägget kommer handla om just gamlingar. Jag tycker att gammalt folk är äckliga och läskiga. Och jobbiga som fan! Det negativa & jobbiga med de är att:

- De tror att de har förträde på bussen, det gäller att stiga på och om bussen är packad så vill de ha platsen. Har faktiskt hänt att det har kommit fram nån kärring till mig och sagt: Åh kan inte vi byta plats? mina ben är inte så starka och jag är så gammal.
Man bah: ursäkta? Dina ben är tydligen väl använda och du kommer ändå dö snart, du hade din tid att sitta på bussen och nu är det min tur. Jag är ung och kommer ha större nytta av benen än du har när du ligger i graven!
Och vaddå gammal? Vad ska jag göra åt saken, och vad är det man säger? Åldern är bara en siffra ;)

- De tror att de kan sitta och råstirra på en och det värsta är att de vet att man märker! Jag och Balle snacka om det häromdan för alla typ glor på henne när hon kommer hem från dansen. Hon dansar ju i mjukiskläder och de sitter och glor på henne som fan! Man bah: Vad vill ni att hon ska dansa i? uppdragna strykta kostymbyxor och kärringskor eller? hahah, så hade jag glott kan jag ju säga! :P

- De tror att de kan knuffa bort en på stan för de ska fram med sin rullator eller så tutar de som fan med sin eldrivna sak som de sitter i. Man bah: det här är en trottoar, bilarna tutar som fan om man går på vägen, men du har en eldriven sak som räknas som en minibil haha så åk på vägen!

Gud vad jag hatar gamlingar! Det finns en gammal tant som jag tål och det är min gammelfarmor haha. Så jävla skön^^ Men alla andra är äckliga och skakiga hahha! :P Men det var det jag ville ha sagt. Att usch på de gamla och....... yumm på de unga HAHAH :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0