haircut

Nämen tjeeenare fan! Orkade inte blogga för jag och denise kolla på film.. "Som man bäddar" den är så jävla rolig :P Och efter filmen så däckade vi båda för det var gaanska så sent :/ Men nu kollar jag på TV men ska snart göra en macka för jag är hungrig. Och så äter jag sura bilar också D: såå jävla gott!

Btw, jag skulle ju klippa mig hos denise på torsdag men vette fan hur det blir.. Asso jag kommer bli så lack som man kan bli om det blir fel. Jag ska färga håret mörkt och slinga det i typ 3 partier, men asso denise säger att hon typ inte kan klippa så som jag vill, så antingen färgar jag det mörkt i hennes skola, och klipper och slingar det där hon praoar..  We'll see..


Kommentarer
Postat av: steffi


det är precis så du ska ha! fast rosa slingor i luggen ;) <33

2010-12-05 - 18:55:31 / http://stephaniiiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0