Harry Potter and the Deathly Hallows

Är hemma nu, och filmen var såå awsome :D Hann inte blogga  idag för jag drog direkt efter skolan.. men nu är jag hemma med balle, steffe och lisa. Förrensten så hälsar balle, så trävlig som hon är ;)

Men! Idag i skolan så fick vi kolla på nån skitdålig film om balett, och sen hade vi sex och samlevnad och fick se på en film om hur man trär på en kondom, när nån suger/runkar av nån m.m Inte såå fräsht.  Men vi fick sluta ganska så tidigt men vi var tvungna att åka hem till lisa för sega fanskapet skulle hämta pengar som hon inte hade tänk i typ veckan -.- Så jag och steffe stanna vid busstationen och det tog 20 minuter för de att hämta pengar så vi åkte till trollbäcken och handla godis istället hahah + en baguette! Det får vi inte glömma..

Men sen drog vi till bion och jag fick en HARRY POTTER KORTLEK!!! :D hahaha skitglad :P Men det var bara för jag köpte en viss meny för 55:- men totally värt it. Men nu ska jag läsa bloggar, kolla Facebook och vara social mot de andra somm troligtvis inte kommer att hända hahaha :P



BTW! Jag och Balle - grymma som vi är - har kommit på roller till alla ;) ***** är Voldermort, Ballr är Hermoine (och Ron är hennes kille), Jag är Harry potter (min man.. jag är gift med mig själv), Steffi är Snape, Lisa är Draco Malfoy. Grymma vi är vah :P 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0