H&M och Biblioteket

Ska se om jag kan få med mig någon rolig filur till stan efter skolan för jag ska till H&M & Biblioteket.
På H&M ska jag kolla efter kläder för jag har ju presentkortet, emn det är ju såå typiskt att varje gång man har pengar att köpa något där så hittar man inget men när man sitter och drömmer om pengar för att kunna köpa kläder så finns det massoor!

Och på biblioteket ska jag låna en bok, upperbarligen. Nej men faktiskt Harry Potter, för jag har typ fastnat helt för den, kalla mig tönt eller vad ni vill tänker ändå läsa de haha :P


Får bli den första och schnygga boken, sen ska jag  nog låna de andra också.. ;)

and FYI visst har det blivit bra bloggning indag? And it just keep on going. Men hörs när jag kommer hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0