Ica Kvantum

Har inte kunnat blogga idag för jag vaknade 14.38.. Lite för sent jag vet. Men kollade om alla avsnitt av "Ung och Bortskämd". Har faktiskt kollat på alla de här 2 dagarna när jag har vart sjuk också^^ Har inte missat ett enda avsnitt. Samma med Kenza och Tyra show :P Är fan beroende! :D

Men snart ska jag gå upp till Ica Kvantum och handla mat + godis ;P Ett måste på lördagar och ja.. jag är en liten tjokis ;D Nej men vafan det är lördag och jag behöver mitt godis och min cola :P Fast jag är typ sockerberoende.. :/
Dricker cola varje dag och blir fett lack om jag inte får ta det :P Men kommer blogga massa ikväll.. Hoppas jag.
Nej men det kommer jag. Ska handla nu, blggar sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0