Inge stan idag

Böev inget stan idag.. Vi åkte hem till mig istället o baka och kolla på Harry Potter 1. Balle är ju så seg så hon har inte sett den eller 5 & 6:an -.- okej, 6:an är den enda jag inte har sett men endå^^
Juste! Har haft besöksrekord idag också! 20 läsare mer än igår :D blir ju så glad så :)

Men idag så kollade vi somsagt på Harry Potter, favoritfilmerna hahah:P Sen så fota Steffi lite och Lajsa skulle såklart dampa och jaga henne i en halvtimma som en hund jagar ett ben -.- så jag lacka sönder och det vart kaos! Och jag vart fett sur på henne hahah^^ Men sen så drog Lajsa hem och Jag, Balle & Steffe drog till Söderbytorp för Balle skulle hem och jag och Steffe också..

Nu har jag ätit, eller okej det var typ för 1,5 timma då men endå :P Ska läsa lite bloggar och sen skriva nr.1 som jag sa ;)


Kolla så sööta! Harry Potter och Ron Weasly asso^^ Hermione är väl också söt, men Balle har paxat Ron och jag Harry^^ Och Lajsa paxa sliskiga fula Draco Malfoy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0