julklappar

Shit vad jag har vart trött idag asso! Var i stan med steffi och har ätit som en tjopckis hahah! Köpte först julklappar, hittade bara till Denise, Devin och Pappa & Kicki. Sen så var vi så jävla hungriga och jag suder på enn kanderat äpple och munkar så jag köpte 2 munkar och ett kanderat äpple, sen drog vi till donken och steffi beställde 2 cheese, mellan pommes och vatten och jag tog en tropicana och en mellan pommes. Snacka om tjockis :P

Men har duschat och kollat på TV och sen har jag faktiskt plockat undan lite från golvet i rummet. Men jag är såå jävla trött så ska kolla på TV tills jag däckar. Blir inte att lägga sej sent idag kan jag ju säga.


Exakt sån här åt jag fat med choklad som dopping ;)

Kommentarer
Postat av: Jonas


Hello =). vad gör du då? kjamen kjamen ^^

2010-12-12 - 23:01:03 / http://www.musicdog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0