Lucia

Nu sitter jag i vardagsrummet och kollar på Hjältesgalan med hela familjen samtidigt som jag chattar med Balle.
Jag vet inte om jag kommer till skolan imorn men mår lite bättre. Men vi får se hur jag gör och mår imorn. Asso jag vet inte vad jag ska skriva om ör det har ju inte hänt något idag haha, men kan berätta lite om min morgon som inte var så lyckad.

Vaknade i god tid, fixade mig m.m Tog bussen till skolan som var försenad från att den skulle gå 08.50 och kom 09.01 så jag kom fram 09.05 till skolan och såg Joel och alla andra på vägen typ 50 meter framför mig, men när jag kommer till skåpen är det inte en enda jävel där! Så jag kollar i klassrummen men ingen är där så jag sätter mig ner vid skåpen och väntar på någon haha, men sen kom Özge och vi gick och leta i varenda jävla klassrum tills vi hör musik från Aulan. Och då kommer vi på att det är Lucia idag så vi fick gå in genom personalrummet till Aulan med några andra så jag satt typ längst bak och såg nada hahah. Men sen så fortsatte skolan som vanligt..


Kommentarer
Postat av: steffi


hahah sorry men tänkte inte på det just då för jag satt med helena vid lucian :P

2010-12-13 - 21:38:35 / http://stephaniiiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0