Surprise

Vaknade runt 11 idag, kolla på TV och åt lite^^ Och juste, sov helt själv inatt för Steffi ville inte sova i sängen för hon våga inte sova vid dörren så både lisa och steffe gick hem. Lajsa sa att hon "inte kunde sova" fast jag vet att hon var fett trött, men aja whatever.. Palla bry sig. men en sak måste jag endå säga. HOn hade inte gått hem om steffe inte hade dragit hem -.- aja.. SOv gott för det ;) Vakna den tiden jag ville utan att nån jävel hoppas på mej eller slår mej :D

Men snart ska pappa hämta mig så drar jag hem dit sen.. Pallar fan inte ta buss och tåg, det är ju så kallt!
Juste! Sen så är jag fett stolt över mej själv för jag satte upp julgranen! Och pyntade den :P Mamma vill inte ha nån julgran för jag ska fira jul hos pappa med jul är från 1:a advent till 13 dagar efter jul.. Så jag ska ha en julgran. Mamma kommer få en ån fiin överraskning när hon kmr hem ;)  Men nu ska vi se om pappa ringer snart, men innan det blir det att plocka undan lite småsaker :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0