Ung och Bortskämd

Till Donna: Jag skrev det jag hade hört, det står i inlägget om du läsaer noga? Och det är min blogg och jag skriver vad jag vill. Ingen har tvingat dej att läsa det och som jag sa: Jag skrev vad jag har hört! Jag har bara hört en story eftersom det är bara Pappa som öppnade käften och sa hur det var! Mamma har inte sagt ett piss om varför vi flytta, varför de skildes m.m Och jag kan ju inte tvinga henne till att göra det heller.

Så fick en jättegullig kommentar ;) Nej men skit i det. Är hemma hos mig och ska snart kolla på Ung och Bortkämd och det är typ värsta dåliga stämningen^^ Jag, Balle och Lisa tjaffsa lite. Eller Balle tog inget parti så det var mest jag och lisa som tjaffsa. Jag ville se Harry Potter och Fenixorden (Balle också), men lata lisa orkade inte gå hem till henne för att hämta den och sen tillbaka till mig, och vi bor typ 1000 meter ifrån varan hahha :P
Så jag sa att Balle kunde ta mina nycklar och gå hem till mig med lisa så kunde jag hämta filmen hos henne men nej nej. Och de skulle se på Eva och Adam som jag typ har sett 130 gånger och jag börjar tröttna. Så hon fick välja. Att se på harry potter med oss eller se på eva och adam när jag ser på ung och bortskämd. Nej men då ville hon också se på ung och bortskämd men det får hon inte hahaha för då kune jag lika gärna ha hämtat harry potter, men hon får skylla sig själv. Men ska se på ung och bortskämd nu så TTYL


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0