Damp-Dagen ;)

Tja Tja bloggen! Dalle is in da house ;D Har typ hyperdamp så ska nog spela lite på facebook, fixa naglarna och kolla på Tokio Hotel - Caught on camera, eller så kanske det blir humanoid city - live Vet inte, vi får se. Men här kommer lite text om dagen:

Började med tyska som var jävligt jobbig! Men hellre Yvonne än Pålsson som tyvärr kommer tillbaka till skolan eftersom hon bröt armbågen, jag har sorg i hela mitt hjärta nu. haha nu börjar kaoset igen och med hennes fula dialekt "heela meningen!" man bah: fuck you! Jaja, lång historia. Sen fortsatte den med So där vi hade redovisning om nå kyrkor och de 7 sakramenten, fråga mig inte. Men jag skulle läsa om Bikt, Konfirmation, Sonen (Jesus) och Prästvigning. Jag tyckte det gick fett dåligt men enligt de andra var det tydligen bra.. Well well. Sen på lunchratsen var det ju bara bäst haha! Jag och Balle garva som fan Lisa också! Joel och emil körde det där med att man ska skjuta en krona på knogarna på varann, och David var där och han garva ju heela tiden coh hans skratt asso! Så jäävla kul!! :P Och vi hade värsta publiken haha, halva våran  klass var där uppe, medans typ 8B stog på andra sidan och kolla^^ Och sen vare värsta damp dagen idag haha, typ alla dampa på alla :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0