Dålig stämning

Fan vad dålig stämning det var vid maten idag!Jag och Denise babbla på som fan om Ung och Bortskämd för segaste fan ligger bara på 3:e avsnittet -.- Så jag berätta typ om vilka som är kvar och vilka som åkte ut. Men enligt pappa och kicki så pratade vi istället för att ta mat. Man bah: jag kan faktiskt göra 2 saker samtidigt.. Jag lovar!

Haha sen så tål jag verkligen inte när det är tyst vid ett mat bord så jag försökte liksom komma på något att säga och det första som dök upp i huvudet var: Vad ska ni göra i sommar då? För det är liksom det mest typiska man kan säga haha ;P Så det jag sa var: Fint väder det är ute.. Funkade inte så bra i början men sen så börja folket prata :)

Aja ska läsa bloggar nu och sen typ ja.. blogga kanske^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0