Anledningar och planer

Jag måste verkligen be om ursäkt för Sveriges dåligaste uppdatering! Men jag har som alltid mina anledningar.

1. Jag har ingenting att skriva som berör er.
2. Jag gör massa annat än att bara sitta vid blogg.se (typ FB, läser andras bloggar kollar på kläder m.m)
3. Det är min blogg och jag bloggar när jag har tid, känner för det eller när jag har lust

Ja, 3 anledningar. Men det händer lite saker nästa vecka iaf.. Det är ju sportlov då, men det som händer är:

Måndag: Inget planerat
Tisdag: Bio med Emma och Emelie (New Moon igen :D)
Onsdag: Inget planerat..
Torsdag: Den underbaraste dagen i mitt liv ;)
Fredag: Inget planerat
Lördag: Inget planerat.. Kanske va med några roliga ;P
Söndag: Kanske bio med Johanna, Lisa, Frida och Helena. (Alicie i underlandet)

Men nu ska jag gå och duscha.. Bloggar senare när jag har tid, har lust, eller när jag har tråkigt ;P

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0