Är hos Steffi

Sorry att jag inte har bloggat nåt, men Steffi har sovit hos mig och vi har gjort massa annat än att sitta vid datorn.
Igår så kom hon hem till mig och jag kommer inte ihåg vad vi gjorde... Men efter en stund så gick vi ut och gick till Brb och handla lite godis haha. Jag och Steffi var TJOCKISAR igår haha. Vi handlade chips, morötter, dip, och gummibjörnar + bubblizz. Haha. Men iaf där så mötte vi Lisa och Tessi så vi gick hem till mig och typ satt i prten för en sak haha. Men så satt vi där typ körde s/p. Men så hade vi så jävla tråkigt så vi gick in och lade oss i min morsas rum och typ snacka där, tog kort m.m haha. Men så typ gick vi in på mitt rum och sminka Devin HAHA! Han såg ut som värsta transan hahah. Bilder kommer sen.
Sen skulle Lisa och Tessi hem så då var det bara jag och Steffi kvar. Vi gjorde i ordning morötterna, chipsen och dippen. Så skulle vi välja film haha. Det fick bli micke och Molle + Janne Långben hehe. Men så såg vi  Micke och Molle och så var vi typ aströtta efter den filmen så vi typ halvsov men så satte vi på Janne Långben efter ett tag..
Men vi somna typ efter halva filmen så vi såg klart resten imorse.

Sen så gick vi upp och typ bytte kläder och började packa. Steffi skulle typ hem för hennes brorsa fyller år och ska ha typ nåt kalas så jag följde med henne. Och nu sitter vi här på hennes rum och lyssnar på Manboy med Eric Saade. Steffi ritar och jag typ e inne på FB och bloggar. Vi kanske åker tillbaka till Vendelsö sen också  för vi skulle typ va med Joel. Vet inte.. Men jag bloggar sen och då kommer massa bilder också.

Byebye Bitches!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0