Bilder från Läsarträffen

Jag har ändrat mig. Jag kommer inte lägga ut nå bilder på Foki, för ni kommer bara ta de haha. Men lite annat kmr nu..


OK, Jag strök över mig..


Lisa var FETT taggad på tåget haha


Sen blev hon på bättre humör


Lisa och Ricky (Fokis kille)


Lisa på Sandy's


Haha, Lisa ville visa hur gott Nutella är :)


Hon ville köpa med sig HELA hyllan


Lisa i kön.. Tror hon var lite sur för det var så jäkla kallt.

Det är de bilderna jag laddar upp. Resten är mina! Haha. Nej men de är liksom "privata" om man säger så..

Aja, ska se på TV nu och äta nån frukt, sen ska jag fan i mej sova. Känner mig lite trött redan nu..


Kommentarer
Postat av: Lisaa


danni du sa att du skulle lägga in nåra bilder men de här e va fan alla du tog o ja ser fan miffad ut på alla!!!!!XD TA BORT!!!!

2010-02-16 - 17:26:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0