GEEEEEEEK! Hahahahahah!!

Svar till Lisa: Haha, nej det var inte alla, men jag tänker inte ta bort heller XD <3<3

Iaf.. Kom hem för drygt 45 minuter sen.. Var i skolan från 18.30 - 21.00 (ungefär) Fast nötet som eleverna skulle va me på var ända till 8. Men jag väntade med Steffi på hennes Farsa. Sen skulle jag och Lisa gå åt samma håll så hon väntade med mig. Varför alla andra väntade vet jag inte. Det var iaf: Jag, Steffi, Lisa, Linus, Joel Oliver och Özge. Vissa väntade ju på föräldrar och sånt menmen.. Vi stog i korridoren och typ bara snackade, sparkades, rita på skåp och jag och Linus bytte mobiler så jag gick igenom hans inkorg m.m Haha, han skulle in på min men jag raderade ALLA meddelanden. Men vafan, jag hade privat skit haha. Men kul var det iaf.

Innan mötet var jag ju hos Steffi. Där så plattade Steffi mitt hår, tupperade det (SOM FAN! Men det åkte ner sen) och tillslut satte hon en jättesöt rosa rosett. Sen så åt vi lite Billy's pizza och satt lite vid datorn..

Men nu ska jag typ gå och dricka nåt, känner att jag e törstig. Så jag bloggar sen. Och då kommer smyckema jag vill ha från cocoo.se också..


HAHAHAHAHHA!!! Steffi satte på sig Billy's pizza tröja och drog ner sin lugg och upp sina byxor. Hon satte på sig Nerd glasses också. Haha, nu snackar vi TÖNT!


Kommentarer
Postat av: steffi


VADÅRA TÄNK OM JAG GILLADE ATT SE UT SÅDÄR!! HAHA xD <33

2010-02-16 - 22:39:44 / http://stephaniiiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0