Här ska det vara en rubrik -.-

Messar lite med Johanna nu, men ho har inte svarat.. Hoppas hon gör det bara.. Frågar om hon vill följa med till Stan imorn m.m Foki har ju en läsarträff då och förra gången hon hade det så misade jag den eftersom att ingen ville följa med mig då, men nu frågar jag henne.

Igår hade jag iaf jättekul. Maten var jättegod och det pumpades bra musik och så.. Jag beställde en hamburgare med ost, sallad, gurka, tomat, röd lök och krispig bacon på. Tog bort tomaten och löken men jag kan lova er! Den var så j**la god asså! Och jag har ALDRIG ätit så god bacon som de hade haha. Min mat får 4.5/5 + 

Men nu ska jag hoppa in i duschen, sen fixar jag mig nog, sen ska jag typ hem till dNy och Madde.. Madde skulle typ hjälpa mig att designa min kalender. Men så  nu ska jag dra.. Bloggar sen.


Resturangen vi var på♥




Nu ska jag hoppa in i duschen.. Bloggar sen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0