Ice cream

Här kmr några gamla glassar som de aldrig borde ha tagit bort:


Ok, den här blev lite väl stor men iaf. Fan vad jag saknar den här asså!
Calippo Lime


Igloo. Gillade den här också..


Och den här hade jag glömmt bort innan jag såg den på en blogg nyss! Gud så god den var!
Varför tar de jämt bort alla goda glassar för  :(

Men nu till mina nuvarande favoriter från GB:


Ananas Splitt


Magnum Mandel


Ben and Jerry's Which (5:- på City Gross (!!))

Nu till mina favoriter Från Ben and Jerry's:


Cookie dough. Gud den är ju såååå god!


Strawberry Cheesecake


Vanlig vanilj. Funkar ju alltid.

Hehe vet ni vad jag märkte nu? Det blev ungefär 3 bilde rpå varje "Kategori"

men nu ska jag typ kolla på TV eller gå till köket till Pappa och Kicki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0