I'm gonna die young!

O-M-G-! jAG KOMMER DÖ UNG!
Kom nyss hem till mamma och skulle in i mitt rum och hämta min nya OKEJ tidnig, gissa Vad Mamma och Donna har gjort då!? Jo såhär:


De ser assnett ut, men det är för jag vinklade kameran.
Men jag tror jag dddddddddöööööööööööörrrrrrrrrr!

Medans jag ändå håller på så kan ni få mer bilder..


Michelle bakade muffins med chokladsås i. OM de var goda :)


Michelle berätta om nåt, kmr inte ihåg vad det var :)


Dagens outfit (orkade inte rotera)
Lackleggins - Gina
Vargtröja - Gina
Scarf - Denise's


Och vi alla kan njuta av min lycka :)

Idag har jag iaf vart hos Frida med, Helena, Johanna och Frida ofc. Vi skulle beställa biljetter till Avatar 3D tills på Lördag. Vi åt nå kakor (kmr inte ihåg vad de heter) Och jag kan ju bara säga att det måste ha vart nåt i de där asså. Shit vad vi blev flummiga!
Vi prata om ja lite sånt som jag inte ebhöver nämna i bloggen HAHA. Och så körde vi Sanning eller Konka..
Sen drog Helena hem och jag och Johanna en stund efter det. Hade kul iaf. En jävla massa skratt blev det också haha.  Men nu ska jag läsa min OKEJ och se lite på TV. Btw så kan jag också nämna att vi beställde om mina grejer som aldrig kom. NI vet armbandet, bokmärket och kalendern så vi beställde om allt utom kalendern. För den var slut. Men jag ska fortfarande få en almanacka men ska designa en själv. Den ska undefär se ut som min beskrivning säger nu:
Svart bakgrund med vit text där det ska stå; Live every second längst upp och under det ska det vara TH slogan.
Och under det ska det stå 2010 och under 2010  ska det stå Danni.

Hehe hoppas ni fattar..

Bye bye Bitches!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0