Kalendern och bokmärket har kommit!!!!!

Till Steffis kommentar: Haha, sure sure XD Vi kan väl säga så XD <3<3

Kom hem för en stund sen.. Var i skolan, hade tyska prov som gick bra, åkte till Donny och Madde och hämta min kalender (YEEEY!!!!), och nu är ja hos Pappa och har packat ner min dator, kläder m.m

Bilder på kalendern kommer sen, och juste! Gissa vad som har kommit!? Bokmärket på EC!!!<3<3 Tror ni jag är glad eller? haha. Bilder på det kmr sen oxå, och lite bilder från Steffis place igår också.. Men nu ska jag kolla och se om jag har packat ner alt, sen ska jag åka hem till Mamma och lämna alla kläder och det sen drar jag till Konsum vid skolan och möter Steffi där. Vi ska typ dra till teatern tillsammans.. Men jag bloggar sen

Bye bye bitches!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0