Long time ago..

Kom nyss hem från skolan.. Eller ja, jag åkte till Handen en snabbis och kolla lite, sen när jag skulle hem så såg jag Amina (Yasmin's syrra) och hennes son. Så jag stog där och prata med henne en liten stund, sen var jag tvungen att springa till bussen. Men kom nyss hem, satte på TV:n och ringde min gudmor. Har typ inte pratat med henne på kanske ett år eller nåt sånt.. Aslänge sen. Men nu ska jag läsa lite bloggar óch så..

Juste! Visst blev headern bra! Blev asnöjd! Men steffi har inte fixat designen än, men det var för att den cpade sig, men hon ska fixa det senare idag. ♥ Men nu ska jag läsa bloggar sen ska jag geeka Andra Avenyn på datorn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0