Outfit och facelook

Nu kmr lite bilder...


Haha, pappernäsdukshållare som jag gjorde på slöjden. Tanken vara att den skulle vara så ful som möjligt, tror att jag lyckades.. Vad säger ni?


Frisyren jag hade när jag kom hem..


Sen fick det bli mer volym i håret, där fick ni facelook oxå :)


Det ena jag hade i håret. Hittade ingen Mousse


Dagens outfit:
Gråa jeans - julklapp
Vitt linne - BikBok
Grå randig bolero - BikBok


Påtal om outfits och hår.. Här är några av Bill Kaulitz olika frisyrer genom åren..

Men nu ska jag gå och spraya håret igen, sen ska vi nog åka. Bloggar när jag kommer hem.

Kommentarer
Postat av: Miichi


Hihihi va fiin du var på bilderna hunney :D <3 pöösss

2010-02-15 - 21:32:44
Postat av: DaNNi


Danke shööön XD

2010-02-16 - 16:29:47 / http://humanoiid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0