Red Eye

Hejhej! Vaknade runt 12 av att jag hörde Pappa och 2 andra prata som fan haha.
Igår så gick jag, Denise och Devin till Pappa och Kickis rum och kollade på "Red Eye"

Den var faktiskt bra. Den handlade om att en tjej var flygrädd och hon skulle typ flyga till Miami. Och hennes flyggranne var typ en mördare och han skulle mörda hennes bästa kund som hon hade på jobbet. Och då blir hon tvingad att ringa till hotellet och säga att de ska flytta kunden och hans familj till ett annat rum, för de ska dö i det rummet. Och så är det någon som kmr döda hennes farsa om hon inte gör som han säger osv..

Idag ska jag iaf åka till Handen och handla massor med kläder :D Löööv shoping :P
Sen ska jag och denise åka in tll stan och se valentines day :D:D
Men  nu ska jag gå och byta kläder. Känner för att vara osminkad idag så det blir nog det. Men jag bloggar senare

Ni som inte har sett den - Se den!

Pusspuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0