Spinning

Hej! Sry att jag inte har bloggat idag men anledningen till det är att efter skolan så gick jag hem till Mamma och ringde Tcnet men fatta inte ett skit av ad telefonvararen sa, så jag tänkte maila de. Så jag drog hem till Pappa och han bara byta om till täningskläder tills det var dags att springa till tåget med Denise & Lina.
De skulle med mig o spinna :D De tyckte det var förjävligt jobigt men jag tyckte det bara var kul haha. De satt och tjata på mig om att jag skulle dö för tt jag hade sagt att det inte var jobbigt hha.
Men så när vi skulle gå till tåget så skulle ju Denise prata i telefon samtidigt som hon gick och när denise går samtidigt som hon pratar i telefon går det gaaaaaanska sakta. Jag och Lina tjata ihjäl oss! Haha. Hon blev galen :P

Men nu sitter jag här och har astråkigt.. Vill chatta med nån rolig nu :) Men aja, ska flytta över till min säng och sitta lite vid FB nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0