Things to do tomorrow

Sitter och lyssnar på musik nu och kollar runt lite i olika affärer på nätet.. Klockan är nu 00.00 och jag har nyss kollat på Just my luck. Den e fan bra asså.. Såg Mean Girls igår också, värsta Lindsay power här asså. Hehe, nej.. Men Här kmr lite saker som jag ska göra imorn:

Vakna tidigt, för jag måste ringa ticnet..
Fixa mig.
Packa till Pappa
Packa till skolan
Ringa Sara/Messa med henne
Ladda upp bilder (!!)

Det är ändå ganska mycket jag ska göra.. Kanske ska påbörja med det jag köpte idag också.. Men det gör jag imorn.. Nu ska jag typ sätta mig med nåt jävla CP häfte som jag fick i matte, för mitt andra hade gått sönder så nu ska jag rätta mitt gamla (typ tre sidor, medans det egentligen ska vara 15 :P) och skriva av till det nya.. Men somsagt bildeer kmr imorn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0