Nästa vecka, Helgen och dagens

Idag ska jag ut med the family och äta på Fridays.. Mysigt mysigt..
Haha vet inte vad jag ska skriva, as usual.. Jag kan skriva om allt som hönder i skolan nästa vecka:
Måndag, Vanlig skoldag
Tisdag: Fysikprov och Föräldrarmöte där eleverna ska vara med för vi ska visa upp ett bildspel.
Onsdag: Tyskaprov och ska på teater med klassen där min lärare är med och spelar..
Torsdag: Friluftsdag. Klättring. FUN! Kameran hänger me!
Fredag: LEDIG! eftersom det har vart så kmt den veckan :D:D:D

Men det som hönder i helgen är:
Fredag: Middag med Familjen (Dvs. Jag, Denise, Devin, Donny, Madde, Pappa och Kicki)
Lördag: Har ingen aning..
Söndag: Alla hjärtans dag♥
Nu till dagens:
DAGENS..
1. Låt - Party in the U.S.A
2. Saknad - ********
3. Kläder - Denise's lackleggins, vitt linne och en grå bolero
4. Smink - concealer, compact powder, och mascara
5. Mat - Vi får se vad jag beställer XD
6. Köp - Kaffe
7. Göra sen - Middag med familjen för 37:e gng
8. Godis - inget
9. Pinsammaste - Kmr inte på nåt

Aja  nu ska jag kolla på TV, sen ska jag lägga på lite ögonskugga och fixa håret. Byeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0