Bilder

Har ingenting att gör så jag tänkte blogga lite. Har nyss sett klart på "Our lips are saled"
Idag var det ju såndär friluftsdag, men jag försov mig tyvärr så jag missade klättringen :( Jag som verkligen ville med! Men jag tröstade mig genom att gå upp till centrum, handla min matsäck som jag skulle ha med mig, dvs. En macka med sallad, skinka, ost och paprika på. Sen köpte jag också en trocadero, och en New Moon tidning för att trösta mig själv haha. Fick ju 14 posters i den så den fick mig på bättre humör :)
Kollade nyss på min gamla blogg och hitta en video där Bill håller i min teckning. Där jag får deras autografer!!


Kolla på 2.23 Där går Bill med min teckning :P

Wonderful haha. Men iaf. Igår var jag ju på min mentors teater. Den var bra.. Men de skrek typ hela tiden. Och det var helt oväntat så man hoppa till ibland haha. Teatern hette LasseMaja. Och den där "LasseMaja" Skulle gömma sig i skogen och då så typ hoppade han emellan mig och nån annan tjej och satte sig där, så jag typ flög på steffi, haha. Kul var det iaf. Satt på första raden oxå :)
Men nu tänkte jag ladda upp lite bilder på min almanacka m.m


Kalendern! Snygg va!? :D♥


Bokmärket♥


Baksidan.


Tidningen ;)


Affischen som Foki skrev på :) Visst var hon fin är Btw :)


Autografen


Snygga Steffi ;)


HAHAHAHAHHA!!!


haHAHAHA!!!




Haha, Retade denise  med att ha lampan tänd när hon skulle sova. KOlla hennes min haahhahaha!!!

Det var de bilderna. Nu ska jag ladda upp lite bilder på FB oxå. Om jag fattar dvs. Men jag bloggar sen

Byebye Bitches!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0