Bildbomb!!

Nu kommer nästan alla bilder från Helgen. Tror inte Steffi vill att jag ska ladda upp alla haha.

Först kan ni få se hur min kalender ser ut inuti :) haha:


En bild på Bill, en på Tom, en på Georg och en på Gustav


En liten text av Hilf mir Fliegen till vänster, resten ser ni XD

Sen så är det en bild på mig längst bak XD men jag ser helt weard ut på den så den får ni inte haha XD

Nu från helgen:


Tessi och Steffi <3


Lisa <3


Steff funderar på hur man kopplar in VHS:n haha


Och ja.. Vi hade stökat till det ;)


Steff typ halvsover :)




Lisa, jag, Tessi och steffi <3<3<3<3


haha, vet inte vf jag blev så röd men äh, wtf


Steff och Tessi♥


Steffi, Tessi och Lisa♥


Steffi hjälper Tessi att sätta upp håret. Ni förstår, alla satte upp håret så som steffi hade






Nej det får bli de bilderna.. Ska rensa lite bilder nu och så..

Juste! Här är armbandet från cocoo.se

Man ser kanske inte så mkt men det är ett helt vanligt läderarmband där det står "Hilf mir Fliegen"

Bloggar sen.
Tjatja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0