Lista

1. Hur ser din drömkille ut, om det bara gäller utseendet? Mörkt hår, Mörka ögon, snygg, och fina läppar :P 
2. Har du fått en kyss den närmsta veckan? Nein
3. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? mina kompisar
4. Hur lång är du? om jag ska vara exakt, 165.8 (hade hälsoundersökning idag :=))
5. Vilken är den senaste filmen du sett?  Typ Dead silence som sööööögg
6. Skriv hela ditt senaste sms i inkorgen: Är ditt tåg försenat? Eller står du och strirrar på din vägg hehe? Från Johanna :)
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Messa 
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Skilda
9. När såg du senast din mamma? Idag
10. Icke godkänt i något ämne?  mm :S
11. Mvg i något? Nej, bara G och VG
12. När vaknade du idag? 09.15
13. Vilken är din favoritplats? --
14. Vilken plats föredrar du minst? Skolan
15.Var tror du att du befinner dig om tio år? Har flyttat hemifrån, har kille men inga barn (!!) ldersgränsen för det är 25! Minst! Men jag måste ha jobb och lön :)
16. Hur stor är din säng?  Stor nog
17. Vad sover du i? Stor tröja och shorts 
8. Hur många kuddar har du i sängen? 2 -3
19. Var har du bott/bor?  Har bott i Jordbro i typ 10-11 år och nu bor jag i Skogås och i Brandbergen
20. Tycker du om kinamat?  Japp
21. Tycker du om kaffe?  Ja
22. Vad dricker du helst till frukost? Juice
23. Kan du spela poker? Nej
24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig? Nej faktiskt inte :) 
25. Vill du ha barn? Som jag sa, Måste vara minst 25. Hatar barn i åldern 5-7 usch för de haha!
26. Kan du några andra språk än svenska? Engelska, tyska, typ två ord på spanska och några ord på franska och lite små ord i andra språk..
27. Har du någonsin åkt ambulans? Nej, men vill. Fett kul egentligen :) haha
28. Föredrar du havet eller en bassäng? Båda, men mest havet
29. Vad spenderar du helst pengar på?  Kläder och mig själv :)
30. Är du cool? Hallå vem tror du att du snackar om? Så klart haha :)
31. Kan du rulla med tungan? Yes
32. Vem är den roligaste människan du känner? Typ Pappa (Som har den sjukaste humorn :)) 
33. Vad har du för ringsignal? Typ Sexy Bitch med Akon och David guetta, men ska byta :=)
34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?  En pyjamas som jag hade när jag var 4-5 år, vägrar slänga den. Den är ju såå skön. Den passar fortfarande :) Ok den e kort i bena och armarna men jag får på mig den :)
35. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Mina sockor 
36. Kan du byta olja på bilen? Haha nej.
37. Vilken var den senaste boken du läste? Jag, Tina (Hanlar om Tina Turner)
38. Har du haft sex under de senaste två månaderna? Nej
39. Dansar du i bilen? Nej, men sjunger :)
40. När var du i kyrkan senast?  Typ förra året (2008 på Lucia)
41. Hur många hål har du? Ehm.. What do you mean? haha
42. Har du någon piercing? Nej, men vill ta i läppen och i tungan
43. Har du någon tatuering? Nope, men ska tatuera in mitt namn och en stjärna på höften
44. Gillar du någon just nu? Aa
45. Har du provat droger? Nej
46. Röka eller snusa? Har inte provat nåt av det *stolt :P*
48. Vad är ditt mobilnummer?  07616***** (I know you want it :P)
50. Har du några syskon? 3 systrar + 3 brorsor (Denise, Devin och Donny är helsyskon men Dennis, Donna, Maria e halvsyskon. Och så har vi Alexandra och Maria också. Så det blir två mer halvsyskon)
51. Hur mycket pengar har du på din mobil? Orkar inte kolla men skulle gissa runt 50-60 spänn..

Nu ska jag sova. Goodnight..

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0