Bilder

Idag så var jag så duktig som försov mig i en halvtimma (?) Men jag hann till nästa lektion. Pallar inte förlara vf jag kom försent. Lång historia.. Men idag efter skolan så hade vi VÄRSTA snökriget! Asså det flög snöbollar överallt! Jag blev typ mulad av Johanna, Adrian, Joel och av Linus blev manju ner puddat i en meters hög snö TVÅ gngr! -.- Inte kul! Och jag höll i min väska därr alla mina saker låg.. ett exempel min kamera (!!) Igod pissed of asså! Men det var ändå kul hehe. Och jag lyckades ÄNTLIGEN mula ner Johanna oich Josefin. (De mula mig.)
Men så när jag kom hem så böt jag kläder till mjukis bycor och en randig stickad tröja som e asskön..
Men imorn så MÅSTE jag ringa ticnet. Kan inte fatta att det bara är en månad kvar till konserten! Jeez vad tiden går fort asså. Jag kmr fan ihåg dagen då jag satt vid datorn och skulle beställa de. Men nu kmr lite bilder:


Mina ner mulade uggs

Some ego pics:

hehe, Jossan fattar :)


Peace


Fuck you biatch :)



Och ja jag var tvungen att sitta vid väggen :)


Kommentarer
Postat av: Josefin


Ego pics? NO! Kenza pics :O Skojja :D Det e ju coolish pics :P

2010-02-05 - 15:50:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0