Kändisar

Fråga av Anonym: Hur många kändisar har du sett/träffat?

Svar: Jag vet faktiskt inte, och kommer säkert inte ihåg alla, men kan räkna upp de jag kmr ihåg..

Darin x2
Magnus Carlsson x2
The ark x1
Johan Palm x1
Alexander Rybak x1
Amy Diamond x2
Sanna Nielsen x1
Malena Ernman x1
Sahara Hotnights x1
Anders Lundin x1
Peter Jöback x1
E.M.D x2
Vanessa Hudgens x1
Zac Efron x1
Alice Svensson x1
Robin Bengtsson x1
Kevin Borg x1
Molly Sandén x1
Nanne Grönvall x2
Markoolio x1
Kat DeLuna x1
A camp x1
M.A Numminen (Om han ens räknas som känd haha) x1
Justin Timberlake x1
Timbaland x1
Chris Brown x1
Lena Philipsson x1
Magnus Uggla x1
AFC x1
Charlotte Perellie x1
Ola Svensson x1
Eric Saade x3
Linda Bengtzing x1
Nordman x1

Det finns fler, men hinner inte skriva upp de och kommer inte på fler, men ska fråga denise ikväll.. Hon vet det bättre än mig XD Nu ska jag sova

Nighty♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0