Nycklar

Haha, ni skulle ha sett vad som hände i skolan idag. När matte lektionen började så skulle ju jag självklart komma på att jag hade tappat mina nycklar. Så jag och Jossan går in i klassrummet, lämnar böckerna och drar ut och letar efter de. Vi går till vaktmästarn, men han vär självklart inte där. Han är där när man inte behöver honom, men när man väl gör det så ska han va borta -.- Men så gick vi runt i korridoren där jag hade vart, och för att dröja ut på tiden lite så gick vi runt hela skolan istället för bara där jag hade vart. Men så gick vi till Ada och städaren också. Men ingen hade sett de eller hittat de. Så frågade jag några i klassen om de hade nåt  extra lås, och det hade Helena, så jag fick låna det.. Så gick vi till Ada igen, och så fick vi klippa av mitt lås. Haha, jag och Jossan mste ha sett ut som två idioter! Hon tröck ner och jag upp, haha. Och jossan bah: DEN KOMMER NU!!!!!!!
Hhaha, tror ni jag dog av garv då eller :) Men så nu har jag Helenas lås, men ska försöka komma på att ta med ett lås imorn.. Tänkte bara säga det eftersom att jag inte har bloggat idag, men jag bloggar sen.

P.S: På tal om nycklar.. Mina andra nycklar försvann för typ ett halvår sen(?) och Pappa och Kicki hitta de! Vet ni vart de låg? I min garderob längst ner haha :=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0