Valentne's Day

Hejhej! Kom typ nyss hem från bion. Jag och Denise såg ju på Valentines day. Du, om den var bra! Och Taylor Lautner!? Ska vi ens börja snacka om hnm? haha. HET kan jag ju bara säga, räcker det? hehe. Men snart ska jag och Denise se på film på datorn oxå :P Juste, shoppade lite i handen idag också. Det blev ett par jeansshorts och 3 tröjor :D Bilder kommer sen, lovar. (Beror på om jag orkar sätta på min seega dator :P Men jag tror det.)
Men nu chattar jag lite på FB med Ian.. Och lyssnar på musik såklart :P
Men jag lovar att jag bloggar efter filmen och då kanske det kmr lite bilder från dagen och så..
Haha juste, ni skulle ha sett på bion. Man fick reda på en chokerande grej, haha såhär blev det då:

Tjejen bredvid mig: O-M-G!
Denise: O-M-G!
Jag: O-M-G!


haha, de där bak börja asgarva XP



Pusspuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0