49 dagar kvar!

Kollade nyss på lite kläder på nätet, mest på Gina. Hittade en jävla massa som jag vill ha där. Gick på 904 kr. Men jag har ju presentkort där, laddat med 1000 :- Så det är ju perfekt. Nån som vill shoppa med lovely moi? Haha
Nu sitter jag och chattar med Lisa och Sara♥ Känner att jag inte är på världens bästa humör innerst inne, men Sara muntrar upp mig lite :) As always haha XD. Asså jag kan inte fatta att det bara är 49 plågsamma dagar kvar till den heliga underbara bästa dagen av mitt liv kommer!!! Damn! Sara ring till Ticnet efter helgen! Spela fan in samtalet haha! Men nu ska jag fixa en sak. Bilder kmr snart, på typ syrrans nya hårfärg och lite annat. *Eftersom att det är helg så ska jag vara snäll mot er :)*
Åh nej! Nu hitta jag ASBALLA skor på forever21 också! Gosh i wanna shop! Somebody, rescue me!!!!!

Kommentarer
Postat av: Donna


Jag å Max följer gärna med ut och shoppar men då får du komma till Västerås =)

2010-01-17 - 14:35:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0