Bilder

Vi ska inte på bio imorn utanm vi går nästa helg istället.. Men jag kom nyss hem ifrån Coop Forum.. Har vart i Handen också. Fanns typ inget på Gina men fick med mig 3 tröjor oche n present till Pappa♥
Tog hyffsat ¨så mkt bilder som ni ska få se nu..


Ok, osminkad och ful men bjuder på den iaf :)


Dagens facelook:
concealer - H&M
Compact Powder - H&M
kajal - ?
Ögonskugga - Kicks
Ögonfransböjare - H&M
Mascara - Colossal 100% black


Ett lila linne från Gina som jag köpte


En T-Shirt från Gina somjag fick med mig hem.


Var bara tvungen att köpa den XD

Sen lade jag undan två saker på BikBok eftersom att mina kort där var hemma, men jag lade undan detta:


Ett vanligt vitt linne och en randig bolero..


Alla saker jag fick med mig hemm. Pappas present högst upp :)

Det var de bilderna.. Mer kommer imorn.. Ska ju till handen då..
Men nu ska jag in pålite bloggar, sen ska jag äta. Lax och Potatis. yummie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0