Bilder på garderoben och mer..

Så nu har jag duschat, rensat garderoben, packat och städat lite. *Stolt :P* Men nu kommer bilder:


Det där är egentligen denise's garderob, men min såg likadan ut. (men med mer kläde ofc.)


Och så ser min ut nu. Se inte så städad ut, men den gör det i verkligenheten...


Så där mycket kläder ska jag slänga O.o (har inte gjort det än)


Så där ser mitt rum ut efter bara 4 dar :O woops.. :S Men nu är det städat..


Medans jag städa lyssna jag på Johan Palm - My antidote. Long time ago :)


Dagens fula outfit bild
Baggy Jeans - Stadium
Fashion against aid T-Shirt - H&m (Designad av självaste TH :))
Lila kofta - Stadium I think


Ben & Jerry - Starwberry/cheesecake (mitt "lördagsgodis :P")

Ja det var de bilderna.. Måste gå och sova nu.. Måste packa jumpakläder o.s.v..
Och jag behöver min skönhets sömn :P Hehe nej skoja bara, men godnatt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0