Damn! What a day!

Nu är jag hemma från skolan. Shit vilken dag det var asså! Först så hade jag tyska och alla tråkiga lektioner, men sen på lunchrasten så hände fan saker asså haha! Efter lunchen så gick jag, Helena och Frida på toa och exakt när jag var klar så kom Johanna springande och säger att IanKarlo springer runt och letar efter mig(kmr inte ihåg om det var hon eller nån annan som sa det men whatever.) för att han ska mula mig, så jag kutar upp och där uppe så ser jag denise och de, så jag säger: Säg inte till Ian att jag var här! Han tänker mula mig!! Och så kutar han upp och då var det bara att springa ut av bara helvete haha. Han är ju såå jävla snabb! Men så springer jag och tar Emma som skydd haha. Men så kom typ alla tjejer och stog i en ring runt mig. Haha snacka om att vara protected! Men han tog sig förbi och tog tag i min tröja och tänkte dra ut mig men jag höll fast i alla möjliga och i metall stången som sitter ovanför en "kort vägg." Aja iaf, men så säger
jag: Nej inte nu snälla! Du är den enda som har mulat mig så du kan göra det nån annan gång istället. Inte nu, jag börjar snart!
Ian: Nej!
Jag: Men ta Helena! Helena! Hon har klackar ta henne!

Schysst va haha. Men jag sa så bara för att han skulle släppa mig :) Vad ska man göra liksom? Men som tur var så kom min SV och Eng. lärare (samma lärare) som en räddare i nöden haha. Första gången jag blir glad över att se henne haha. Det var typ det som hände i skolan. Men efter skolan så åkte jag och Johanna till klockarleden för vi ska börja på spinning där.. Så vi skulle hämta broschyrer och så om tider och priser och så..
Och nu är jag här och ska äta mellis.. Men jag bloggar sen haha.


Skolan suger! Men det kan va roligt där! Men tror inte att det kommer va kul imorn, då kmr jag säkert bli mulad också :( Fan haha. Jag ska inte gå nära nån dörr imorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0