Igår, Idag, Bilder och en video ;)

Vi börjar med Igår:
Igår så åkte Jag, Helena, Johanna, Linus, Hampus och Adrian till handen.. Vet inte vad alla skulle göra där men men.. Köpte en liten cola på donken och typ alla andra köpte chgessburgare och glass. Sen så gick vi in på Gina och Hampus bah: ÅÅH! Gina, min favoritaffär. Hahah! Menmen.. Sen så drog jag till Yasmin och sov där. It was fun. As usual.

Idag:
Idag så skulle jag dra vid 11.00 till tåget från Jordbro till skolan (hade SU-tid så jag började 11.50) men jag tvekade på om jag skulle dra hem till mamma och duscha först så jag ställde alarmet på 07.45 (då yasmin skulle vakna) och jag vaknade av alarmet, men Yasmin gjorde det så hon väckte mig. Sen så var jag så trött s¨jag bestämmde mig för att duscha ikväll istället. men så ställde jag om alarmet till 09.00, vakna men somna om till 10.45 (!!!) Så jag kutar upp, klär på mig, borstar håret, sätter upp det, borstar tänderna och packar ner mina saker. Sen går jag snabbt till dörren och ställer ner väskan där, så tog jag en brödskiva och juice.. Sen var jag tvungen att dra till tåget. Sen när skolan började så hade jag matte och jag fick tillbaka mitt omprov (inte bara jag, men vissa andra oxå.) Och ni vill inte ens veta hur det gick. IG.. :'( Men om  min lärare hade slutat säga: Det däär är lätt, det kan du. Och istället hjälpt mig så kanske jag skulle fått bättre betyg. Asså han e fan ett jävla blockmongo! Asså vafan han ska egentligen ha 6:orna men han har oss oxå -.- Bllllööööööhh!
Asså alla har klagat på hnm. 6:orna och vi. Rektorn ska ha ett möte med oss sa han om Mehran. Haha Vi får jämt gå på möten om hnm. Men iaf. efter skolan så åkte jag och Johanna till handen. Jag skulle kolla på ett halsband på gina och Johanna skulle kolla på en väst där. Sen så tröståt jag på donken. Och nu är jag home.

Det är vad som har hänt idag.. Lite bilder och videos kmr nu. As I promised..


Emma filmade och jag ser ut som ett mongo från Kongo.


Denise skulle spela ett mongo (Om hon ens spelade :7 nej skoja bara XD)
"bloopers:"


Där börja hon asgarva haha.


Igen


Vet inte vad som var såå fel med den men den riktiga blev bättre ;)


"Do not wake me before noon" Ingen som kan läsa eller!? Hehe xD



Denise färgade håret...
Före:



Efter:



Batterier till kameran xD


Moooney ;) 300 på BikBok, 150 på Haninge Centrum, 300 på Bio, 400 till medlemskort.
+ 1000 :- på Gina och 200:- på Bio...


Månadspengen :)

Aja nu ska min brorsa ha datorn -.- Men kmr blogga sen.

Kommentarer
Postat av: deNise


OMG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! KOLLA in mej!!!!!!!!!!!

2010-01-21 - 22:40:03 / http://deniseosaras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0