Helgens Planer

Har inte bloggat idag ju men har faktiskt inte haft orken till att göra det. Men det ska jag gottgöra med lite bilder sen XD Imorn så ska jag till handen och springa lite på gina.. Hittade två till saker så nu vill jag ha kläder där ifrån för 1053:- men jag har forfarande råd. har juu presentkortet på gina (1000:-) sen så har jag ett presentkort på hela Haninge C som jag fick av Johanna i födelsedagspresent förut :)
Men ja som sagt imorn ska jag till handen och på Söndag så ska jag, Helena, Johanna och Frida gå på bio och se Avatar. Har redan sett den men det e ju så bra + att vi ska se den i 3D.
OMG! Såg nyss MTV on stage: Tokio Hotel. Damn vad heta de är asså! Jeeeeez! Jag tror jag döör.
men iaf.. Nu kmr bilder:


Dagens outfit.
lång collagetröja - Cubus
leggins - H&M
Benvärmare - Kicki





Ja det var de. Haha visste inte vad jag skulle fota så det blev de bilderna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0