Lite om dagen + en fråga tiller som jag jättegärna vill ha svar på :)

Tänkte berätta lite om min dag nu:

Idag var det Tema (T. Trygghet, Tillsammans och nåt mer, kmr inte ihåg ehehe) dag.. Hela skolan samlades i Aulan och lyssnade på vår mesige lilla rektor som skulle prata -.-
Det var astråkigt.. Han höll typ på i en kvart. Men efter det så samlades vi typ i bildsalen (bara min klass, alla andra klasser samlades nån annanstans) där så körde vi en massa lekar och så.. Sen så blev vi indelade i 4 grupper. Jag blev med Johanna, Maria, Adrian och Joel. Vi fick dra lott om vad vi skulle få.. Vi fick samarbete, så då skulle vi komma på vad vi kunde göra som skulle visa samarbete. Vi skulle alltså fotats.. tillslut kom vi fram till att Joel och Maria skulle hålla i Adrians armar och Jag och Johanna skulle hålla under hans fötter. Så skulle han så på oss och sträcka upp ena handen..  Och sen så skulle vi också göra en liten "historia" om mobbning som också skulle fotas.. Orkar inte förklara den.. Eller ok jag kan va snäll om ni börjar kommentera lite (!! :)) För jag vet ju att jag faktiskt har läsare.
Det handlade om att Maria var mobbad och jag och johanna var hennes kompisar medans Joel och Adrian var mobbare. Sen så slog de typ Maria och Jag och Johanna drog bort A & J

Sen var det dags för lunch och maten var för en gångs skull helt OK.. Det var typ kyckling och ris..
Men det jobbiga var att man fick stå i kön i 20 minuter medans Ian fick gå in utan att köa. Orättvist or what (hehe)
 
Men iaf, sen så gick vi tillbaka till bildsalen och jag kmr inte ihåg vad vi gjorde. Fotades i  Aulan också, så vi skulle få vit bakgrund.. Men sen så gick vi till vårt hemklassrum och fick juice och semlor..
Och näst sist fick vi ställa tillbaka alla stolarna i bildsalen efter alla lekar och bildern och det..

Och nu sitter jag här och tittar på In to the blue. Den är faktiskt asbra.  Och nu har jag en fråga till er:
Vem tycker ni är snyggast? Angelina Jolie eller Jessica Alba?
Alla tycker säkert att angelina är snyggast men jag tycker verkligen inte att hon är det. Visst hon kan vara lite fin och så men asså att vara en av världens mest vackraste kvinna tycker jag verkligen inte att hon är. Men däremot så tycker jag att Jessica Alba är väääldigt vacker.
Åh det funkar inte att ladda upp en bild som jag gjorde men då får det bli såhär:


Älskar bilden


Ja du..
 
Vem väljer du? Själv väljer jag självklart Jessica.

Kommentarer
Postat av: helena


solklaaaart jessica alba! hahah nej men seriöst hon är mycket vackrare :P

2010-01-28 - 20:03:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0