Film

Förlåt att jag inte har bloggat nå idag, men har egentligen dataförbud -.- Fråga mig inte vf.
Idag har jag iaf åkt skridskor. Trodde att det skulle vara roligare än vad det var men det var helt ok, och lite roligt.. Mina fötter var fan svarta (kändes det som :))

Nu sitter jag och chattar med Helena om Avatar.. Skulle ju ha gått förra helgen men vi sköt upp det för alla platser var kassa, så vi skulle ha gått imorn men alla platser sög! As usual och isf skulle vi ha vart där 11. Hade inte orkat upp haha. Jag hade fan somnat där. Men iaf nu ser jag på "What's love have to do with it?" men ska snart byta till Halloween.. Vi fick pausa för en stund sen för Devin får inte se den.. Men i nästa inlägg så kommer lite bilder från Steffis blogg.. Haha såg på filmen och den här Ike bah: Om du inte överlever så dödar jag dig! Hör du, subba? Jag dödar dig

Vafan e han dum eller. om hon inte överlever så är hon ju redan död. Bejrutt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0