Har han inget eget kaffe hemma?

Nu är rummet helt städat och fräscht. Haha såg nyss på TV att en kille/tjej (transa) hade vart ute och festat i 6 timmar och när hon/han kom hem så hade hon tagit något. Och så hade nån 40 åring gått med henne hem och ville komma upp och ta en kopp kaffe. Och vet ni vad hon sa då haha:

Har han inget eget kaffe hemma?

Haha, så jävla skön. WTF!? Ska det bli -35 grader imorn!? Tro inte att jag ska gå ut då haha. Nej men nu har jag inget mer att skriva och jag hittar inte usb sladden, men jag ska fortsätta att leta.

Kommentarer
Postat av: Donna


Ligger inte USB sladden uppe på datorskåpet eller är det någon annan sladd?

2010-01-06 - 19:54:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0