Huset vid sjön

Kan tyvärr inte blogga mer för ikväll, men jag bloggar imorn. Får skjuts av Kicki till Handen för hon ska jobba där. Så tar jag bussen till helvetet där ifrån. hahaha.. Nej men.. Efter skolan ska jag och Johanna till Frisks och svettis och köpe det där medlemskortet så att vi kan börja på Spinning. Sen så kanske vi åker vidare till Handen. Efter det så tänkte jag typ åka hem till Yasmin. Men vi får se. Ska messa henne och fråga när hon slutar..
Men nu ska jag upp till rummet och lägga mig i sängen och kolla klart på filmen. Huset vid sjön. Man måste se hela för att fatta, trust me. Har sett den förut. Annars fattar man NADA.
Iaf, den går på 3:an.

Guten nacht

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0