I'm in loooooove!

Ok, nu kmr bilder på skorna som jag vill ha. Kläderna från Gina kan jag inte visa för man kan inte spara kläderna som bild -.-


Och ser ni hur billigt det är!? Asså gd, jag är sjuuuk! Jag har blivit förälskad i 4 par skor + ett halsband!
Och det kostar ju bara typ 648 kr. För 4 par skor och ett halsband. På scorett kan man få ett par skor för 600 :-
Jeez! Nån som har pengar åt mig? Haha xD. Nej men jag håller på att spara XD.
Ok, så om jag ska handla allt det plus sakerna från gina så blir det juh 1552 :-
Men jag har ju 1000 :- på gina så då var 904 kr avklarat, sen så ska jag spara till 650 :-
Åh vad lycklig jag kmr bli! Bilderna som jag sa skulle komma får komma imorn. Jag är upptagen nu. Med att kolla på skoooor! Och kläder + väskor hhahaa :D Gud jag behöver hjälp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0